vinkelzzzzzz

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

Dödsstraff

Av Adam Vinkel - 22 januari 2014 09:41

Tja tja bloggen. Den här veckans ämne är dödsstraff. Jag tycker att dödsstraff ska vara lagligt om man har gjort något riktigt grovt brott, t.ex massmord. Men man måste vara hundra procent säker att det är den personen som begått brottet, annars blir det ju helt fel. Om vi inte inskaffar dödsstraff så måste vi iallafall höja våra fängelsestraff.

Det är sjukt hur låga straff vi har för våldtäktsmän och liknande, det är även alldeles för många som blir friade. 

/Vinkel 

 
 
Ingen bild

Emil

22 januari 2014 10:08

Du får fram din åsikt och vad du tycker på ett kortfattat men bra sätt. Vet inte om jag håller med om att vi borde ha dödstraff för massmord osv... Men längre och hårdare straff håller jag helt med om.

keep up the good woork!!

 
victoria

victoria

22 januari 2014 10:10

så du menar att straffet för att döda nån är att döda den? tycker du det låter logiskt? "Vi dödar dig för det är förbjudet att döda människor" Annars håller jag med dig

http://bjornsdotter.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

omar98

22 januari 2014 11:47

Jag håller inte med dig tyvärr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adam Vinkel - 19 oktober 2014 19:14

Hej all ni 0 personer som läser Adams blogg (förutom jag) idag har jag spelat match men den ska vi inte prata mer om för den gick bajs. Sen har jag övingskört ganska mycket idag och jag blir bättre och bättre, kanske finns en chans att jag kan ta kör...

Av Adam Vinkel - 25 januari 2014 23:28

Tjenare bloggen. Jag tycker inte att religion är något bra. Man behöver inte en påhittad gud för att kunna leva "rätt". Alla människor har ju en egen uppfattning om vad som är rätt och vad som är fel. Det finns olika saker inom religion som är komple...

Av Adam Vinkel - 13 januari 2014 08:28

Tja tja bloggen. Idag ska jag skriva om min åsikt angående organdonation. Det är en väldigt bra möjlighet för personer med icke friska organ att kunna få andras organ och leva ett längre och friskare liv. Tänk såhär, om din njure skulle bli allvarl...

Av Adam Vinkel - 11 januari 2014 22:00

Tja tja bloggen. Idag har spelat match på trängen med u16. Vinst med 6-4 över fucking Åmål. Blev en assist för mig (skalle). Efter matchen så åkte jag hem till Nora och käkade lite tacos, sedan blev jag tvungen att skjutsa min lillebror ner till knar...

Presentation

Hockeyspelande skolbloggare, professionell runkare och icke snusande traktorraggare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards